Utflyktssugen.


Jag är sugen på en utflykt idag. Vi hade tänkt gymma för det är så roligt och så, men man borde nog passa på att göra något kul utomhus medan himlen är blå. Imorgon ska det regna så det känns som en bättre gymdag. Funderar på om man skulle åka en sväng till Grácia som är en stadsdel norr om centrum som sägs vara väldigt trevligt med udda affärer och många caféer och torg. Kanske en sväng till Parc Güell?

Ska se om han därinne (sovrummet) tycker det är en bra idé... Först lite plugg och frukost.




Alla modebloggar brukar fota dagens outfit. Eftersom jag har samma kläder typ jämt så jag fotar mig själv istället. Man tar vad man har.





Kommentarer
Postat av: camilla h

Trodde det var en tatuering på din arm (den du håller kameran med)..:-)

2010-09-22 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0