Saknar.





Med risk för att låta gnällig när jag sitter borta i ett land där solen ska skina jämt så insåg jag just att jag saknar hösten. (Jag tror jag skrev ett exakt likadant inlägg om samma ämne när jag var i Vigo så jag får nog börja låta bli att åka bort såhär års.) Såg några bilder i en blogg och tänkte bara ååh så mysigt jag vill också ha.. Jag älskar den svenska hösten! Det ska vara sol och färgglada träd och löv på marken och vattenpölar och regn på rutorna och frost på gräset på morgonen. Det är underbart. Det blir aldrig samma sak i Spanien, iallafall inte om man bor mitt i stan så man inte har naturen inpå. Men vi funderar iallafall på en utflykt snart, hoppas det blir av..



Kommentarer
Postat av: Magnus K

Mmmm kan nog beskriva den här bilden med ett ord. Höstromantik, den ger härliga vibbar även om det nog inte är så varmt som bilden få det att verka.

2010-10-05 @ 21:44:33
URL: http://www.fototid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0