Pepp!


På träning alltså, plugget däremot går segt. Vet inte riktigt vad jag borde prioritera, alla uppgifter känns så långt borta så har ingen press riktigt. Vilket ju är bra men den första inlämningen som är den 1 oktober är en 'gruppinlämning' och jag får inget svar från henne jag ska jobba med, så jag har börjat med frågorna på egen hand redan. Blir säkert bra.


Gymmet var strålande kul idag med, körde 25 minuter på crosstrainingmaskinen (men mina fötter domnar, undrar varför? Fel teknik?) och sen maskiner. Mycket rygg. Känns skönt nu. Får se om det blir nåt imorron eller om vi vilar. Det är yoga kl 10 men jag ska nog låta bli att ställa klockan så man kan ligga och dra sig om man vill.


Nu längtar jag efter kaffe.


Börjar sakna bryggkaffe faktiskt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0