Kyliga morgnar.


Brrr härinne var det inte varmt. Börjar kännas att lägenheten inte är isolerad (som alla andra spanska lägenheter, och ändå blir det vinter varje år här med. Varför?). Thand god för mina fårskinnstofflor när golvet är iskallt. <Längtar efter mina mysbyxor som kommer med mamma och pappa om två veckor. Tills dess kör jag med knästrumpor inomhus.. Tror jag kommer vara väldigt nöjd med att åka hem i början av december, då går man väl med mössa och långkalsonger inomhus..



Veckans mission blir att hitta en stor varm filt till sängen att ha som täcke.


Kommentarer
Postat av: Marie

Alltså ska man ha med några varma kläder till kvällen och till natten när vi kommer!?



Kram

2010-09-28 @ 16:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0