Gillar inte...



...att jag måste plugga inne vid datorn när det är 30 grader och blå himmel ute! Ta mig till havet och ge mig ett bad!!


Eller åtminstone ta mig till Starbucks och köp mig en moccachino. De har gratis trådlös surfning där så någon dag ska jag nog plocka med lilla datorn dit och sitta där och plugga. Men idag är det för varmt för att orka gå ända dit. Pust. Jag brukar inte klaga. Men det är galet varmt och ska man gå runt i stan steks man lite too much.











Så idag ska jag skriva klart mina uppgifter (förhoppningsvis) och sen ska det planeras och packas lite för imorron ska vi åka till ANDORRA.


Vi är inbokade på ett hotell från tisdag till torsdag som omnämns som "awful" så det ska bli spännande. Vi ska kolla på cykling, eller ja, älsklingen ska kolla, jag ska mest glida runt och fota och sånt. Vad gör man inte för husfriden. Trevligt blir det säkert om det är fint väder. Skönt att komma ut i naturen en sväng.


(Och han har lovat att följa med till alla platser jag vill se sen som payback.)





Kanske det ser ut såhär dit vi ska?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0