Ensamheten, del II.


Men idag känner jag mig inte speciellt ensam. Jag har Moto boy på stereon (okej datorn) och Sara på msn och praktiktankar i huvudet. Och ja, hela köket är ju fullt av frukt så jag kommer inte svälta. Så jag har det ganska bra faktiskt.  

Imorgon tänkte jag ta tag i plugget, har slöat många dagar nu. Vi har en obligatorisk inlämning på fredag på ena kursen och en frivillig på den andra. Den ena ska jag göra klar snart och den andra ska jag börja med imorgon morgon. Är dock lite irriterad över att man måste göra grupparbeten på en distanskurs. Varför? Det är bara krångligt och tar längre tid. Känns ju lite mer meningsfullt om man faktiskt kan träffa de man ska jobba med och sitta och göra allt tillsammans. Hade hellre gjort det på egen hand nu och fått det klart när JAG är klar.

Teamplayer yes..



Sara med drinkblandning á la Växjö.



Undrar om man kan plugga skapligt på Starbucks?


(Jag läser en bok som heter How Starbucks saved my life så jag är hjärntvättad till att precis allt är bra med det stället, så varför skulle man inte kunna? De har gratis wifi om man köper en kaffe. Good deal.)





Förresten, just idag har vi bott här i exakt en månad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0