Yogaqueen.


Idag började dagen med ett yogapass på DiR. Ett jättebra pass var det och nu är jag helt slut i kroppen. Borde försöka få in det som rutin nån gång per vecka med tanke på hur skönt det är både fysiskt och psykiskt. Man blir så relaxed. Trevligt att man kan prata lite med ledaren under eller efter passet också, så slipper det kännas så hierarkiskt och läskigt. :)

(Goda nyheter dessutom; katalanskan som ledde förra passet har slutat så nu kan jag välja mellan att gå på pass med en indiska (idag) eller en tyska med strikta generalfasoner enligt en dam på passet. Aufstellung!)


Blev en frukost del II på balkongen när jag kom hem som belöning.
Resten av eftermiddagen tänkte jag tillbringa med mina IKK-böcker på något soligt café (har du hört den förut?).


Häääärliga dag!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja visst är det skönt med yogan ialla fall efteråt, då känner man sig så lugn och harmonisk. Men det känns i kroppen när man håller på fast övningarna ser löjligt enkla ut, men det är de inte vill jag lova!

Njut av sol och värme. Jag skulle vilja byta någon dag då och då med dig, idag var en sån dag!

Kram mamma

2010-10-06 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0