We need the butanoman.


För vi har ingen gas lalala.. Det blev ingen pasta kokad pga det så det blev en improviserad lunch från Subway igår men idag vill jag vara snål och laga hemma-mat. Vore trevligt med varmvatten med. 

Sen ska jag springa iväg och köpa en webcam, belive it or not. Ikväll ska vi ha seminariechatt på en av kurserna, jag testade internetcafét igår men känns inte jättelockande att sitta där i över 2 timmar. Risk det kommer in massa stökiga kids sådär på kvällen som ska spela sina coola spel och ha sig. Fördomar jajamen. 
Nä men det känns ju bekvämt att kunna sitta hemma helt enkelt så hoppas det ska funka med headsetet, hade tänkt använda Magnus dator annars eftersom han har inbyggd kamera men ljudet hackar så det blir nog inte godkänt av vem det nu är som bestämmer det att använda den ikväll. En kamera kostade inte mycket och kan ju vara bra att ha anyway.


Så roligt ska jag ha idag, plugg för hela slanten. Blä. Fast kursen är jätteintressant. Men ändå, det är plugg. Blä. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0