Vad är klockan?


Klockan 02.30 gick jag och la mig och ställde tillbaka mobilen till 01.30. för att kunna ställa larmet till 09.30. När klockan ringde 09.30 var min armbandsklocka 10.30 (den hade jag också ställt om kvällen innan) och väggklockan 11.30. Hmm.
Så mobilen måste ha ställt om sig ett varv till nån gång under natten. Jaja. Det är slow söndag så det är inte så viktigt, jag ska bara sitta med plugget ändå hela dagen. Fick iallafall en uppgift gjord igår (även om den känns sjukt flummig).


Sen var det ju det här med fotboll igår. Det var riktigt häftigt att komma in på läktaren högt ovanför planen, massor med folk överallt (bland annat satt det några tjejer på vår plats som sa att de visst hade bokat dem men de satt på fel sektion och vi hade rätt..burn!).
Dessutom blev det ju målkalas.Första målet kom efter två-tre minuter och när Sevilla fick en utvisning hade de inget att sätta emot. 5-0 kom på tilläggstid när arenan redan börjat gå hemåt (för att slippa bli inköade).

Tyvärr glömde vi ju lilla kameran och hade inte heller någon mobil med så det blev inga foton.. Illa.
Men alla vet ju hur det ser ut inne på Camp Nou ändå..? Eller nej just det..
Kanske bäst jag norpar en internetbild:




Tyvärr ger ju en bild sällan den rätta känslan, inte heller den här. Men bättre än inget. Vi satt vid resultattavlan längst bort, ganska direkt under den x antal rader ner. Högt upp, bra sikt. Nice!




Annars så är det söndag igen, och imorron med för då är det Allhelgonaafton = röd dag = stängd stad. Det passar rätt bra med pluggandet. Vi har mat hemma och en extra gastub så behöver inte ut om vi inte vill.


Det jobbiga är att jag alltid vill ut för det har blivit så varmt och fint väder igen. Kaffe i solen vore inte fel. Får se om jag kan övertala darling till en liten sväng ut senare idag..  


Höst/vinterjackan får iallafall vänta några veckor till.





Kommentarer
Postat av: pia

vilken tur ni hade med målkalas, och lille Messi gjorde visst tvåååå!!!

2010-10-31 @ 18:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0