Snacket går...





.. om att det är Kanelbullens dag idag. Igen. Jag minns att jag skrev ett inlägg på Vigobloggen om samma dag förra året, och lika lite nu som då har jag en kanelbulle i närheten att proppa i mig. Man skulle kunna säga att det inte är riktigt rättvist. Och eftersom alla bloggar pratar om kanelbullar är jag nu sjukt sugen på det och så är jag i fel land, igen. Här finns typ alla möjliga bakelser som ser ut som flottiga avlånga bullar, croissanter, dulces.. men inte finns det några kanelbullar. Kanske lika bra det med tanke på hur mycket snask vi äter ändå.. :)





Kommentarer
Postat av: pia

jodå..kanelbulle och kaffe smakade riktigt bra idag:)

2010-10-04 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0