Julstämning?


Jag har köpt en julklapp! Det gäller att vara ute i tid.
Näe men snarare så tänkte jag spara lite vikt på resväskan hem genom att skicka med det jag kan med mamma och pappa som kommer om en vecka. De har nog några kilo över jag kan fylla med paket.. 





Presenten köptes på La Central del Raval som är min favoritbokhandel. Den ligger inte långt från där vi bor och är inte lika flashig som de större kedjorna men har många spännande och udda böcker, jag skulle kunna köpa ett helt lager! Jag läste nånstans att de ska ha ett café därinne men jag har inte hittat det än så jag börjar tro de luras..

 

Kommentarer
Postat av: Sören

Åh va spännande !!!

Undrar vilken tjock bok jag får av tomten i år ???

2010-10-08 @ 20:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0