Röda burgare = ont i magen?


I brist på pastakokning på hemmaplan gick vi ut och tog en burgare på Joe´s.




Det var trevligt, guacamole och chips som start är ju aldrig fel.
Däremot var burgarna (enligt mig) alldeles för röda inuti för att jag skulle gilla läget. Efter att ha knaprat runt på kanterna sa jag till att jag inte ville ha den så (och skickade med M:s burgare på en gång som var typ rå på ena kanten, yummie) och tänkte att kocken hade klantat sig. Så han kom tillbaka med en ny, som visade sig vara nästan identisk med den första.
Då såg vi att det stod på ett reklam/infoblad på bordet att "we recommend it little or half made". Gah.
Hade jag sett det före hade jag ju sagt att jag inte ville ha den så.. Det är väl deras grej I guess. Så jag knaprade lite mera kanter medan vi kollade på Barca-matchen.


När jag skulle gå och sova en- två timmar senare hade jag rejält ont i magen. Slump?


(M kände inget tur nog men jag är kanske mer känslig eftersom han gillar blodig mat och jag absolut inte gillar det så jag äter det heller aldrig. Eller så slängde de ägg i burgaren fast de sa att det inte var det. Jag vet inte. No more Joe's burgers for me iallafall det är ett som är säkert.)





Nu ska banne mig butanomannen släpa sig ut på gatan så vi kan laga riktig mat idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0