Morgonrugg.


Som i ruggigt alltså. Småkallt. Jag har min nya tjocka tröja på mig (fast å andra sidan shorts nertill så man kanske får skylla sig själv om man fryser?). Den är mysig. Vanligtvis börjar varje morgon med att jag öppnar balkongdörren och tar in lite luft men idag får nog tempen stiga lite först.


Jag ska på bodypump om en halvtimme. Lite nervöst, jag vet inte varför men jag lyckas ofta bli det när det gäller småsaker som att gå på ett pass jag inte brukar gå på. Sen när jag efteråt tänker åh vad kul det var det här ska jag gå på igen nästa vecka så gör jag inte det utan skjuter upp det x antal veckor innan jag går på det igen och då har jag börjat se det som att jag går för första gången, igen. Flummigt.



Dessutom satt vi uppe sent igår så fastän klockan är sent så känns det som morgon och jag hade gärna sovit längre, men det hade varit ännu en ursäkt till att hoppa över passet och det går ju inte. No no. Jag kollade på en film (Nothing but the truth, rätt bra) och sen kollade jag lite på M:s pokerturnering, vi försöker lära mig lite regler så jag kan försörja mig sen när jag blir arbetslös..eller nåt.


Nä om man skulle ta sig iväg till det där gymmet då..


Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till på passet!!



Ska vi ta med fler fleeceplädar???



Här var det minusgrader i morse igen...



Kram

2010-10-11 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0