Edit: Tisdag kväll.


Sverige blir förnedrat av Holland.
Har just tittat klart på ett avsnitt i min fotokurs, den kursen som jag känner att jag försummar lite. Vill engagera mig men har tusen andra viktigare saker att göra.
Ätit god köttgryta som M lagat.
Skypat med mamma.
Slöläser i den bok jag just rekommenderade för att hitta ämnen till ex-arbetet.
Höstruggigt ute med regnvåta gator. (Stackars tvätten är lika fuktig som den var igår när vi hängde ut den. Den dränktes inatt av hällregn).
Funderar på morgondagens träning.
Kanske ett avsnitt av Dexter innan man går och sover?





Kommentarer
Postat av: pia

hmm, köttgryta låter spännande, får kanske stå på Magnus lista ;- saker att göra när jag kommer hem!:)

2010-10-12 @ 22:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0