Idag kommer mam&pap!


Jag googlade på om man får träna yoga när man har ont i halsen. Svaret är NEJ! Kroppen ska vila, punkt.

Känner mig lite konstigt darrig i kroppen så då använder jag det som ursäkt till att inte träna och istället plugga undan lite mer till hemtentan och sedan städa. Såhär kan det ju inte se ut när vi bjuder på försenad födelsedagslunch imorron.


Däremot skulle jag behöva lite miljöombyte så kanske man skulle ta med sig datorn till nåt café i närheten..Tänk om man hade haft en sån där mini-laptop, hade varit smidigt. Nu känns det som att bära på en klump.





Nu har vi iallafall Wasa Knäcke i huset igen. Viktigt!





Kommentarer
Postat av: Catrin

Var det leverans från mamma o pappa Larsson, haha...

2010-10-14 @ 17:55:04
Postat av: Bengt Thors

Vi får väl hälsa de välkommen till Barcelona, men tyvärr hittade jag ej deras flyg.

Du Frida som är ett stort fan av Håkan Hellström kan se ett reportage med honom på; svt.se/kulturnyheterna

alltså dagens program.Han både sjunger och snackar.

Hej och ha ett skönt veckoslut

2010-10-14 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0