Funderare.


Planen var att gå till gymmet efter min IKK-chatt nu klockan 10. Men sen mindes jag att jag efter body pump-passet i förrgår sa att jag inte skulle träna på några dagar för det kändes inte bra i halsen. Men det hade jag glömt så nu tror jag att jag ska gå till gymmet ändå men jag är inte säker. Borde jag det? Jag har inte ont i halsen idag. Den är bara lite tjock när man sväljer på morgonen. Det är väl inte farligt? Man behöver ju inte köra hårt, bara kort uppvärmning och lite armar, ben och något.

Eller så stannar man hemma och pluggar för ikväll måste jag gå massa ärenden på stan så då får jag inget gjort. Kanske är lika bra. Så provar jag lite yoga imorgon istället..


So be it.


Kul inlägg det här blev. Men jag gillar att svamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0