Trött.


Jag har ingen lust att plugga idag. Jag tror tentan är klar. Eller, jag anser att den är det för om man börjar ändra i efterhand (och tänka mera, orkar man?) blir det bara värre. Jag tycker de flesta delarna är ganska bra faktiskt och ett G borde jag få faktiskt (annars ska hon få höra hur jag slitit med eländet..). Dock är jag inte klar med uppgiften på den andra kursen men den fixar man nog på en dag eller två, jag har börjat iallafall. Kan säkert ta den imorron.

Vi har massa andra saker att fixa idag; betala hyra, handla mat, badrummet skulle behöva städas. Och så ska ju gymmet besökas äntligen! Så plugget kanske får vänta till ikväll eller imorron. Det bör inte vara några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0