Tjejgrej.


När man har en ensam kväll är det nästan lag på att kolla på lite klassiska tjejfilmer och stoppa i sig lite choklad.


Igår tittade jag på den här (tack till Sandra för tipset!):






Och idag är det dax för en av de stora elefanterna:



(Av någon anledning klämmer de alltid in Titanic-låten mellan all R'n B och pop på gymmet, så efter alla dessa veckor har det byggts upp en impuls i mitt huvud som säger att jag måste se filmen, igen. Så jag gör väl det.)




Såklart har jag även min all-time favourite tjejfilm på lager (som jag är rätt säker på har tillägnats ett blogginlägg de senaste tre åren då det närmat sig jul, så traditionen lever vidare) :  




Fast kanhända spar jag lite på den några dagar till, än lyser julstämningen med sin frånvaro.. 



 Chokladen hämtas från skåpet pronto.


Kommentarer
Postat av: Sandra (lillasyster)

man SKA helt enkelt skämma bort sig själv när man är ensam hemma :D



och love actually är verkligen en film man kan se om och om och om igen.... :)

2010-11-20 @ 13:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0