Mycket å göra.

 


Vi har blivit erbjudna lägenhetsvisning. Så vi får väl be M:s föräldrar om att kolla in den åt oss. Ska (borde) väl även ringa några fler bostadsbolag och höra om de har något.


Sen finns massa plugg att göra, suck.


Funderar även på att försöka ta mig till IKEA för att köpa glögg och pepparkakor till 1a advent..


.. och släpa mig till Posten för att köpa nåt att skicka hem lite grejer i.


Måste även kontakta min handledare + muséet angående praktiken så det blir klart.


Jag skulle även vilja gå lite på stan och kolla i affärer ifall det dyker upp någon julklapp och även köpa grejer till doppresenten..


Gymmet får man inte glömma, det är bara 8 dagar kvar tills våra kort går ut. Har ont i halsen varannan dag ungeför, sådär som det brukar vara. Suck.



Och massa andra saker som jag har glömt att jag borde göra. Jag tänkte börja med att säga hej till duschen.




Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis vännen till lägenhetsvisningen!!! Hoppas lägenheten är toppen och att ni får den! Kramar!!!

2010-11-22 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0