Ledig vecka, typ.


Veckan som kommer blir skön; ena kursen är ju slut och den andra har inlämning på fredag en uppgift som jag redan har lämnat in så vi får troligen ingen ny litteratur att läsa. Eller jo det kanske vi får men jag hoppas inte.
Så jag ska bara ägna mig åt fotokursen, sova lite längre på mornarna och försöka besöka lite ställen jag velat se, kanske Poble Espanyol nästa..



Påven körde med racerfart genom stan i sin påvemobil,
inte många som hann få ut mycket av de få sekunder de fick se honom. 

(Vi stod ett tag bredvid en rynkig liten tant som stod med sin son och väntade, då var klockan knappt halv ett och han frågade flera gånger om 'mamma ville gå och sätta sig', men nej hon skulle stå och vänta på påven. Uppåt 1 ½ - 2 timmar tog det innan han kom dock, undrar om supertanten höll ut?)



Hårdkörning på gymmet idag, har nog inte varit såhär trött efteråt förut. Helt trött i kroppen och somnade lite i soffan medan M kollade på allsvenska finalen. Men nu är jag pigg igen. Ganska iallafall.
Man behöver ändå inte vara superbright en söndag kväll. Bara glo lite film och sånt. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0