Lägenhet!!


Med utropstecken den här gången!

Så vi är inte längre bostadslösa. Tekniskt sett. Kruxet ligger i hur vi ska göra med kontraktet, om de kan tänka sig skicka det. Det ska vara skrivet den 9 december.

Inflyttning är från den 12e. Så vi skulle kunna fira jul i en egen lägenhet om vi ville. Å ena sidan vore det supermysigt att julpynta och allt, men å andra sidan skulle jag knappt hinna hem över jul om vi skulle flytta in i december.
Och jag vill hinna träffa alla och ta det lite lugnt. (Plus att jag nog har lite plugg att göra med.)


Så det lutar åt att vi tar tag i inflytten i januari. Det är nog smartare. Allt fixas ju inte på en dag.


Men visst, det hade varit otroligt mysigt att få julmysa in stället som det första man gör. Men jag hoppas det blir jul nästa år med..



Vårt blivande hus, trappuppgång i mitten, 2:a våningen. Välkommen hem? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0