Klippt.


Och nu sitter jag med toning i håret igen eftersom det blev två olika färger på håret när underhåren kom fram.
Det blev kort!

Jag skulle lätt bli stammis hos den spanske ryssen Alex (som klippt mig båda gångerna, för han kan engelska, spanska och ryska. Ifall man vill switcha språk eller nåt) om jag bodde kvar här, han är riktigt flink med saxen. Eller som M sa: "han ser sig nog som en konstnär". Kan nog stämma.

Han ville göra nåt med Magnus lugg som skulle hålla den rak i 4 månader, ingen förstod vad men jag fick äran att ta beslutet, som blev ett nej. (Lockar är ju gulligt ;)

Dessutom fick man hårtvätt och huvudmassage av en praktikant. Kunde suttit där hela dagen bara för det.
Praktikanten fick även titta på när Alex klippte mig för han ville visa honom hur man klipper en modern frisyr. Jag är modern, typ första gången i livet. Ha ha.

Nu ska jag tvätta ur färgen och hoppas det ser bra ut. Sen ska vi fuska med en Subway-lunch för vi har ingen kul mat hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0