Hemtenta.


Inskickad. Faaan om jag inte blir godkänd.. Det känns helt okej men jag litar inte på den där läraren, hon verkar ganska petig..
Har också skickat in kompletteringen av förra uppgiften och försökt skriva ihop uppgiften till andra kursen, så jag tror att jag är klar. Med allt. Ledig helg från och med nu!
Ikväll sträcker sig firandet till Bonde på tv och ett gäng tidningar som jag snart ska köpa att slöa ner mig med i soffan när M spelar. Känner mig lite stressad så ska försöka coola ner.


Från och med imorgon ska jag lapa sol och vin och inte göra ett (plugg)handtag förrän måndag. That's a promise.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummarna att det går bra med tentan! Självklart ska du fira lite och njuta av sista månaden nu när plugget lugnat ner sig!! Härligt med sol och värme, här är det mörkt,mörkt..du vet när alla löv har trillat av och grå himmel. Då är det tungt. Inget dagsljus idag precis, lyse på hela dagen. Men imorrn blir det sol! ( hoppas vi)

Kram ps ta ett glas vin för mig med!!ds

2010-11-03 @ 20:13:24
Postat av: pia

ha nu en riktigt skön, och förhoppningsvis fortsatt solig helg, båda två!!!!!

kram på er!!

2010-11-03 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0