Fotodagar.


Nu har visserligen min nästa delkurs på Upplevelseproduktion dragit igång men jag skjuter upp det några dagar till och njuter av att låtsas att jag bara har fotokursen att pyssla med. Just nu sitter jag med uppgift 1 (som vi fick i september..) och ska äntligen skicka in!


Temat är att med bild beskriva känslan av någon arbetsplats/ett yrke. Jag valde de här: 


 
Gemenskap och tjejskvaller (en tredje tjej står till vänster utanför bild) på matmarknaden.




Hotellstäderska sliter med fönsterluckorna, en klar x antal kvar att putsa.. 


Kanske bilderna är lite otydliga i den här storleken, de är sparade i webb-format men det passar bättre när man gör dem större har jag märkt (och det orkar jag inte ändra nu).


Tänk att ha såna här plugg/arbetsdagar jämt; gå ut och fota lite, sitta vid datorn och fixa bilder, diskutera bilder och åsikter med andra på forumet och skriva om varför man valt att göra som man gör och lämna in en uppgift då och då (utan deadline, så skönt!).

Och en kaffe på det (med chokladbit i botten, det är vardagslyx). 




Igår tittade vi klart på säsong 4 av Dexter, 02.30 var klockan när det sista upprivande avsnittet var slut. Total chock återstod. Hur ska det gå? Vi måste se sista säsongen NU!! Kunde knappt sova för vi var så upprörda över slutet (iallafall jag..). Ujuj. 



Inte bara ketchup är rött. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0