En månad kvar.


30 dagar. Plus resdagen. Sen är vi hemma i snön.

Det är väl inte meningen att man ska sakna hemma när man är i en underbar stad som denna, men jag tror vi båda börjar se fram emot att komma hem. En månad till känns lagom att hinna knyta ihop och bli nöjd.

Jag längtar efter att se Agnes, känns lite tråkigt att ha missat när hon var sådär pytteliten och supersöt..




Fast hon verkar lika söt nu iofs :)



Måste börja slipa på doppresenten..



Övriga saker som jag saknar: värme i huset, familjen, riktig naturell yoghurt, en ugn, tjejerna, tystnaden.



Idag ska alla elmätare i huset läsas av så det ska komma någon spanjor hit som ska släppas in. Helt okej. Det är bara det att vi inte alls vet när han kommer. Inte okej. Jag hade tänkte gå ut och fundera på mina fotouppgifter men vill inte lämna darling ensam med den troligen icke-engelsktalande spanjoren. Eller han vill nog snarare att jag inte ska lämna honom..



Så jag får väl hålla mig hemma och hoppas han kommer på förmiddan. Har lite skrivuppgift jag kan pyssla med en stund. 

Och lyssna på Winnerbäck.



 

Kommentarer
Postat av: Sören

Hej gumman!

Kan tala om att Agnes blir bara sötare och sötare..

Måste väl kännas skönt att du är nöjd..och längtar hem till Suecia igen! Just nu " Hej mitt vinterland".. ganska trevligt faktiskt! Får lite julfeeling.

Hoppas det går bra med spanjoren! Och att det inte blir så dyrt!

Kram mamma ps nu kommer Agnes och Mickis!!

2010-11-10 @ 16:51:26
Postat av: mickis

Ja, hon är så söt så..hihi..ska bli kul att träffa er igen :) ni får ta igen det när ni kommer hem och komma och fika ofta för jag är ju hemma, hihi

Kram

2010-11-10 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0