En fråga:


Finns det någon i landet Sverige som inte kollar på Idol?


Känns som hela världen bloggar om det, och tidningarna skriver om det alla dagar i veckan. Jag är SÅ glad att jag slipper kolla på det. Fördel Spanien där.

M sa häromdan (när vi pratade om att han saknar svensk tv. Jag med, lite. Men inte Idol.): man kan ju köpa det på dvd.

Idol alltså.

Jag sa: men du brukar ju inte ens kolla på Idol?!?

Han sa: nääe men du vet.. nånting om att det är skönt att ha nåt att kolla på bla bla.



Jag vet fortfarande inte om han var allvarlig eller ej. Jag blev mest chockad så jag kopplade lite dåligt.




----



Titanic, still going strong.




Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Måste kommentera idol inlägget. Vill tala om att de är jätteduktiga som är med i idol.De blir bättre och bättre för varje år som går, högre klass. Det är ju lite underhållning i alla fall. Finns mycket värre program som visas.

Puss

2010-11-21 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0