Brödbrist.

Jag hånade M lite förut när han sa att han saknar svenskt bröd som man inte måste springa och köpa varje morron för att det inte ska vara torrt. "När man kan få nybakat bröd direkt från bageriet?!" Men jag börjar nog också sakna det litegrann.. Förut gick jag ner till bageriet nästan varje morgon så vi fick färskt bröd till frukost. Nu, när man inte längre kan springa ner i linne och flipflop, orkar jag nästan aldrig. Man är inge vidare sugen på att gå ut när man är morronfrusen.. Så istället äter vi knäckebröd och låtsas att vi blir mätta.


På söndag är det dock 1a advent så det ska firas med myspysfrukost med frallor, tända ljus och annat trevligt. <3


Har även bokat tid hos Miller i december (trots att jag försökt undvika det för det är så jobbigt mentalt att veta att det kommer göra ont, men mina axlar sitter snart vid öronen), jag tror att stelheten i nacken är orsaken till att jag kan få lite lätt huvudvärk ibland. Så någon måste fixa till det där, snart.
Jag bara önskar man visste hur man kunde undvika att bli så stel, jag stretchar och knäcker men det hjälper tydligen inte. Är väl delvis en bieffekt av gymmandet tyvärr.


Jaja. Idag funderar jag på att kolla efter någon varm tröja, man är inte sugen på t-shirts längre kan jag säga.
Spar nog glöggjakten till imorron..


Ändring: IKEA-lunch idag, shopping imorron!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0