Tomten was here.


Ja igår såg vi tomten.
Trodde inte de gillade tomtar så mycket här men han stod iallafall utanför Corte Inglés och delade ut godis.
Så vi var tvugna att gå in där såklart.. ;)







Jag trodde att de skulle tända julbelysningen på gatorna igår, men icke. Den andra december ska det ske. Idag alltså. Hoppas verkligen det, det kommer bli hur fint som helst. Läste nåt om att 300 gator i de centrala delarna ska lysas upp. Låter mycket men kanske kan stämma om man tänker på hur stort centrum är, det går ju härifrån hela vägen ner till hamnen och stränderna och alla områden därikring. Häftigt kommer det nog bli iallafall.


Ikväll åker mamma & Agneta till New York så de får nog också se häftig julbelysning. Vore nog mysigt att åka dit och julmysa lite. Jag har kollat på Sex and the City-avsnitten de senaste dagarna så man blir lite sugen, finns så många coola ställen man gärna hade sett på riktigt. Fast jag ska inte gnälla som redan varit i N.Y. två gånger.
Men jag tror man skulle uppskatta det lite mer nu när man är äldre faktiskt. Finns mer man kan göra helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vill också se! Här i Borlänge är ju julbelysningen tänd redan, men antar att det blir liiite maffigare i Barcelona :)

Såg förresten halva "Vicky Cristina Barcelona" igår (skum film förresten, men lite charm har den ju) och tror banne mig att de fikade utanför det där vita muséet där skateboardåkarna höll till! Blev så sugen på att åka tillbaka, men får isf bli med dig någongång nästa år :)

Ser fram emot nästa helg! Ska bli kul att träffas igen

2010-12-02 @ 12:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0