Nu och då.


Sitter och kikar på gamla bilder. Min dator har för många bilder för att den ska må bra av det så jag måste rensa.
För mindre än två år sen såg jag ut såhär:




Nu föredrar jag att se ut såhär:



Så kan det gå. Undrar vad som förändras de kommande två åren..
(Fast den där minen kan man ju skippa. )




Jag gick lite i affärer idag, eftersom det kommer upp tre helgdagar (söndag, måndag, onsdag) i veckan så blir det inte många dagar kvar om man vill shoppa nåt.
Jag planerar min nyårsoutfit. Det måste bli bra.


Men jag har en plan så det kan kanske lyckas. Om jag kommer i min svarta tajta kjol fortfarande som ligger hemma så behöver jag bara fixa ett linne, ett skärp och nåt att sätta i håret.


Kanske en sån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0