Längtan, alltid denna längtan.


Jag köpte resa till den 30:e.
Jag får prioritera ekonomin mot längtan och istället se till att umgås rejält med alla hemma och läsa mina (förhoppningsvis) julklappsböcker (som är bland det bästa som finns att göra på julen) så jag är riktigt full-laddad med julmys och har energi att ta tag i lägenheten i januari.


Dagarna kommer ändå att gå så fort.


Solen skiner idag igen och det är varm höstluft. Jag tänkte ta med mig min kursbok till Plaza Universitat och hoppas på att det finns en ledig bänk. Om inte så får det bli lite allmänt strosande. Man får passa på när vädret är så fint, snart står det snö på agendan.

(Yes!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0