Ka-ching!


Eller cash in. Skattepengarna har äntligen hittat till mitt konto!

Mindre än 5000:- men mer än 4000:-. Det satt inte fel, nu kanske man kan fira jul i år med. Eller snarare ha lite mer råd att flytta. Fast de pengarna kommer ju ryka såklart när vi ska handla grejer men det är en bra slant extra. Kanske en halv soffa. :)

Och så slapp jag ha dåligt samvete över att jag idag kompletterade nyårsoutfiten med ett linne till kjolen (som jag redan har så man kan se det som att jag sparade de pengarna iallafall) och lite hårpynt..




Jag har börjat packa dessutom. Det är ett mirakel. Brukar tycka det är skittråkigt men nu ska det bli rätt kul. Troligen för att jag är rätt säker på att allt kommer få plats (jo det är sant).

Frågan är bara om det kommer väga över 23 kg?


För då kostar det 50 euro extra.. Om man betalar övervikt via nätet kostar det bara 25. Men vi har ju ingen våg så jag vet inte vad den väger. Dumt att lägga ut 25 euro om den inte väger 23 ens..
Men förj*ligt om man inte köper och så får man betala på flygplatsen.

Dilemma.



Kanske ska vi ut och äta ikväll, kanske inte. Beror på regnet. Om det kommer eller inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0