1 december.


Äntligen december!

Och 10 nätter kvar i den här lägenheten. Börjar inbilla mig att jag är så snorig om nätterna för att det nog finns ett gigantiskt dammlager (och kvalster) under vår säng eftersom jag inte vågar städa där för man vet aldrig vad för äckliga saker man kan hitta.. Det ligger massa grejer där också som vi inte vill slita runt i, backar med kläder och sånt.
Näe det ska verkligen bli skönt att komma hem.

Blir en städvända idag iallafall, men dammsugare är en av de första saker jag ska köpa till inflytten, hatar att gå med sopborste och mopp..


Ska ut och fota till en uppgift en sväng, frisk luft är nog bra för snoriga näsan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0