Ramlar.


Kanske dax att släppa Håkankopplingen (för den som inte redan räknat ut det). Vi bor nämligen i den lägenhet som Håkan använde för att spela in videon till Ramlar.
Det är ganska roligt, ute på den balkongen som man ser i början hänger just nu min tvätt på tork. Och La Paloma är en nattklubb precis mitt emot vår dörr, men jag tror inte den är igång längre för det är väldigt tillbommat. Så det var här han ramlade glada gatan fram minsann..

Ni kan kika på videon här så ser ni vårt hood:

http://www.youtube.com/watch?v=7hcXKjaR40c




Här har vår Håkan hittat till Barceloneta (dit vi ska ikväll för att prova havet).



/F


Kommentarer
Postat av: Marie

Det ser väl helt ok ut! Jag gillar balkongutsikten!

Visst vär det väl i området Raval vi bodde i Frida?



Ni har i alla fall varmare än oss. Vi nöjer oss med +10 grått och regn alltså riktigt skitväder!

Kram på er

2010-08-29 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0