Plikten kallar.


Imorgon börjar mina kurser, officiellt sett. Inte för att jag ska göra något speciellt men jag tänkte börja läsa imorron och få in lite rutiner. Det ska faktiskt bli lite kul att ta tag i det nu. Uppstigning senast kl 09, frukost på lilla balkongen och sedan läsa läsa. Någon dag längre fram ska jag kolla in pluggställen, biblioteken främst. En del av Barcelonas Universitet ligger något hundratal meter bort men jag vet inte om jag kommer in där. Men kika kan man. Ravals bibliotek är inte heller alltför långt borta. Men imorron håller jag mig hemma ifall gastubsförsäljaren kommer förbi, vi har fortfarande inget varmvatten/gas till spisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0